Wednesday 11 March 2009

ბლოგმა geobuzz გადაწყვიტა გაეკეთებინა ინტერვიუ ახალბედა გენერალურ მენეჯერთან იგი ეწვია III.1 ლიგას და აიღო ინტრვიუ giorge From Academy-სთან 
ჟურ: თქვენ ხართ ახალი გენერალური მენეჯერი რას ფიქრობთ buzzerbeater-ზე?
გიორგი: მე ვფიქრობ buzzerbeater-ი არის შესანიშნავი თამაში ვისაც თამაშის ეს სტილი აინტერესებს
ჟურ: თქვენ შეგხვდათ არც ისე კაი გუნდი რას აპირებთ მომავალში
გიორგი: თქვენ მართალი ხართ არც ისე კაი გუნდი შემხვდა ამიტომ მე განვახორციელე რამოდენიმე ტრანსფერი მე შევიდზინე 18-20წლის ბიჩები და დიდ იმედებს ვამყარებ მათზე
ჟურ: იბრდზოლებთ თუ არა ლიგაში და საქართველოს თასსზე
გიორგი: მე ვიბრდზოლებ ლიგაში მაგრამ მაკ ცოტა შანსი ხოლო რაც შეეხება საქართველოს თასს მე ვფიქრობ არ მაკ შანსი
ჟურ: თქვენ გაქვთ უმდზიმესი თამაში cvikoba-თან 10.03.2009 06:30 რამეს ხო არ გვეტყოდით?
გიორგი: მე არ მაქ დიდი შანსები ამას სტატისტიკაც მეტყველობს cvikoba სატურნირე ცხრილშია მესამე ადგილზე ხოლო ჩემი გუნდი 8ზე მაგრამ ჩვენ არ დავნებდებით და მოედანზე ბოლომდე ვიბრდზოლებთ 
ჟურ: კაი იკნება თუ გვეტყვით ვინებს დააყენებთ სასტარტო ხუთეულში
გიორგი: გამთამაშებელი:Agustín Miguel Balmacedas ზამენა:Arout Sarafyan მსროლელი:Pablo Cabilla ზამენა:Gualtiero Catania მსუბუქი ფორვარდი:Ruvim Bergman ზამენა:Aharon Barkevyan ცენტრი: Alberto Pidal ზამენა: Omar Bolkvadze ძალისმიერი ფორვარდი: Nélio Araújo ზამენა:Chicho Petriashvili
ჟურ: მადლობთ რომ გამოგვიყვეთ დრო წარმატებებს ვუსურვებთ თქვენ გუნდს ნახვამდის
გიორგი: ნახვამდის 

No comments: